MIN HISTORIA MITT I LIVET!

MIN HISTORIA MITT I LIVET!

Tre hjärtan!

Tre hjärtan!

tisdag 21 oktober 2014

Fler tyger hemma!

Nu har jag fått hem fler tyger till mössor!
Kul att så många gillar dem!
Lägg en kommentar om ni vill ha en mössa, ett pannband eller en tubhalsduk!








Angry Birds

 Apor blå

Rosa zebra








Dala häst


 Flames

  Fåglar och blommor digitalt tryck

 Giraffer blå

 Hello Kitty

  Katter grön

 Leopard små prickar


  Leopards små prickar i grått












 Muffins

 Pirater

  Randigt

 Raketer

 Simsons blå digitalt tryck

 Ugglor i mossen

  Ugglor blå

 Ugglor lila

 Vampyrer rosa

  Äpple

 Enhörningar digitalt tryck

  Godis digitalt tryck

    Klubbor digitalt tryck

 Macarones digitalt tryck

  Tigrar digitalt tryck

  Simsons grön digitalt tryck

 Färdiga mössor och pannband

 Stjärnor svart









Döskallar i joggingtyg







Dinosaurer digitalt tryck









Exempel, fodrad mössa leopard tyg










Exempel tubhalsduk i leopoard tyg, finns även som bara går ett varv.

2 kommentarer:

  1. Hej! Skulle vilja köpa en tubhalsduk (vuxen stl)
    Leopard små prickar grått (Ser inte grå ut på bilden?) Pris? MVH/Marika

    SvaraRadera